Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van smart home-producten

De Effie-robot neemt straks wellicht al je strijkwerk over

Geschreven door
Geplaatst op6 oktober 2017, 10:57 CategorieHuishoudelijke apparaten

De Effie is een robot voor in huis dat het strijkwerk uit handen kan nemen: het apparaat kan tot twaalf kledingstukken tegelijk strijken. Daar betaal je wel voor. In het Verenigd Koninkrijk gaat het apparaat 699 Britse pond kosten. Dat is omgerekend ruim 814 euro.

Effie doet het strijkwerk

Strijken is niet altijd leuk om te doen. Daarom werken fabrikanten aan slimme oplossingen, zoals de Effie. Dit is een apparaat dat het strijkwerk uit handen kan nemen, voor een omgerekend bedrag van 814 euro. De strijkrobot kan tot twaalf kledingstukken tegelijkertijd gladstrijken. Ook kan die natte kleding droogmaken en vieze geurtjes uit kleding verwijderen. De robot is zelfs in staat je kleding vlak voor vertrek nog even netjes te maken, zodat je zeker weet dat je er goed uitziet in die jurk of dat pak, voor die belangrijke avond.

Effie kan omgaan met katoen, zijde, viscoserayon, polyester en natuurlijk denim. De robot zelf beschikt over slechts één knop: de aan- en uitknop. Het apparaat is namelijk in staat om automatisch te bepalen wat de kledingstukken nodig hebben. Verschillende soorten kledingstukken combineren wordt dan ook afgeraden. In de app kun je zien hoe ver het proces is. Ook kun je hier verschillende soorten pods kopen waar luchtjes in zitten. Met die luchtjes kun je je kleding weer fris laten ruiken; dit is meer een extraatje.

  • Delen:

Reacties

  1. Onalan
    03 mei, 2018 om 13:42

    Hoe of waar kunnen we het toestel bestellen

  2. Patrick Meijer
    28 mei, 2018 om 20:50

    Wanneer kan ik dit toestel kopen of bestellen .
    En waar evtl
    Met bel Grt PATRICK

  3. Joep Peters
    30 mei, 2018 om 21:50

    Wil op zeer korte termijn een Effie bestellen.

  4. Diana Möhlmann
    02 juni, 2018 om 6:26

    Ben zéér geïnteresseerd in de Effie. Waar kan ik bestellen? Met vriendelijke groet, Diana

  5. Tineke Donkervoort
    08 juli, 2018 om 21:45

    Graag wil ik Effie bestellen.

  6. José
    09 juli, 2018 om 17:43

    Wanneer KUN je die bestellen?

  7. Waem
    09 juli, 2018 om 17:55

    Is Effie strijkkwartet al in België te verkrijgen?

  8. Bart
    12 juli, 2018 om 21:22

    Ook ik wil.deze graag kopen

  9. Bwinsohn
    13 juli, 2018 om 21:35

    Kan die ook broeken strijken

  10. Diana Möhlmann
    21 juli, 2018 om 9:21

    Wilt u mij op de lijst zetten om effie te bestellen en mij daarover te berichten dat wanneer ik hem thuis kan verwachten.

  11. Diana Möhlmann
    21 juli, 2018 om 9:22
  12. Marcel visser
    21 juli, 2018 om 13:42

    Waar kan ik hem bestellen

  13. Hendrik Van Brabant
    29 juli, 2018 om 19:38

    Wanneer en waar is dit beschikbaar, ik wil er 1!!!

  14. J.H.G.
    22 augustus, 2018 om 21:16

    Waar kan ik deze kopen

  15. Anoniem
    04 september, 2018 om 21:14

    Helloeffie.com

    December 2019 te bestellen

  16. Niek bertens
    28 september, 2018 om 21:11

    Wanneer is die leverbaar. Zou er graag een willen

  17. Natascha vd salm
    03 oktober, 2018 om 21:40

    Wil hem ook graag kopen.

  18. Nicole
    07 oktober, 2018 om 15:29

    Waar kan ik deze bestellen aub?

  19. Thiana
    15 oktober, 2018 om 12:09

    Lieve luie mensen.. toestel zal beschikbaar zijn om eêbestelling te plaatsen in december 2019 !!! Lees eens verder dan jullie neus lang is ipv te hebberig te zijn .

  20. Marijke
    17 oktober, 2018 om 14:26

    Waar kan ik dit apparaat bestellen?
    Lijkt me ideaal.