Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van smart home-producten

Nest bevestigt dat er problemen zijn met de Nest Hello

Geschreven door
Geplaatst op4 september 2018, 10:40 CategorieVeiligheid en beveiliging

Gebruikers van de Nest Hello-deurbel melden al maanden dat er problemen zijn met hun bel; nu heeft Nest dat eindelijk bevestigd. Zo kan het zomaar gebeuren dat de cameradeurbel zijn verbinding verliest of dat sommige notificaties pas veel later binnenkomen.

Problemen met Nest Hello

Nest Hello-gebruikers laten van zich horen. Er zijn namelijk problemen met de videodeurbel die nu al maanden spelen. Zo kan het gebeuren dat de deurbel zijn verbinding verliest of dat de notificaties soms seconden later binnenkomen. De problemen houden al maanden aan, maar de laatste tijd neemt het aantal meldingen eigenlijk alleen maar toe. Nest heeft inmiddels bevestigd dat die problemen er zijn. Uiteraard meldt het bedrijf dat er achter de schermen hard wordt gewerkt aan een oplossing, maar helaas is niet duidelijk wanneer die komt.

Ook beloofde Nest dat alle getroffen gebruikers kunnen rekenen op een gratis Nest Aware-abonnement. Dat is een mooie oplossing — ware het niet voor het feit dat Nest inmiddels die post heeft teruggetrokken. Android Police schrijft zelfs dat de pagina uit de Google Cache verdwenen is. Maar gelukkig is er wel een screenshot van gemaakt (zie hieronder). Nest heeft verder ook niet meer direct gereageerd op het probleem, waardoor nu precies onduidelijk is wat nou het probleem veroorzaakt en hoe het probleem wordt opgelost.

Ervaar jij ook problemen met je Nest Hello? Neem dan vooral contact op met de klantenservice en laat hen deze pagina zien.

  • Delen:

Reacties

  1. G v lieshout
    02 juli, 2019 om 18:37

    Heb ook problemen met de Nest Hello WiFi valt steeds weg. Ook kan ik geen abonnement op Nest awere nemen als ik geen creditkaart heb.

    • i visser
      03 januari, 2020 om 12:27

      wij hebben ook problemen met de nest deurbel en het grote probleem is ook bij ons je kan geen abonnement afsluiten op nest awaere want wij hebben ook geen creditkaart ik vindt het allemaal zo raar dat je dat we niks kunnen

  2. R. Engbers
    04 januari, 2020 om 13:37

    Wij hebben ook problemen met onze Nest video deurbel. Plotseling kan hij geen verbinding meer maken met ons Wifi netwerk

  3. Michael Schut
    24 januari, 2020 om 0:07

    Ik heb een nest aware abonnement genomen maar nadat de stroom een keer uitviel…. geen nest aware abonnement meer en ook niet meer toe te voegen

    • W. van Dijk
      30 januari, 2020 om 22:45

      Ook ik heb problemen nadat de stoom een keer is uitgevallen. Ik krijg geen verbinding meer met WiFi. Na opnieuw opstarten van de deurbel ook geen wifi verbinding.
      Heb uiteindelijk de hello terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de hello uit de app verwijderd. Alleen is het probleem nu nog groter geworden en kan ik de hello niet meer toevoegen in de app omdat de hello niet meer opnieuw wil aanmelden. Er is ook nergens maar iets te vinden over dit probleem.
      Ik zit dus nu met een dure video deurbel zonder video en is nu alleen nog te gebruiken als een “normale” deurbel.
      Als ik deze problemen van te voren had geweten had ik deze dure deurbel nooit aangeschaft.

    • Bergsma
      13 februari, 2020 om 17:43

      Bij mij bijna nooit een melding op de telefoon

Laat een reactie achter

Opmerking: E-mail wordt niet gepubliceerd of gedeeld.