Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van smart home-producten

Vraag een gratis Google Nest Mini aan voor een oudere in je omgeving

Geschreven door
Geplaatst op12 mei 2020, 13:44 CategorieBeeld en geluid

Een gezamenlijke actie van ANBO, Seniorweb en Google probeert verlichting te brengen in deze tijden van crisis. Veel ouderen missen contact met familie, vrienden en bekenden, waardoor eenzaamheid op dit moment een groot probleem is. Ouderenbond ANBO, Seniorweb en Google starten daarom een actie. Vraag gratis een Google Nest Mini aan voor iemand van 60 jaar of ouder.

Deze kleine slimme speaker van Google kun je vragen stellen en muziek op luisteren. Met deze actie willen ANBO, Seniorweb en Google ervoor zorgen dat ouderen wat minder eenzaam zijn in deze tijden van crisis. Let op dat de ontvanger van de speaker wifi tot zijn of haar beschikking heeft en beschikt over een smartphone. Wil je meer weten over wat deze kleine speaker allemaal kan? Lees dan onze review van de Google Nest Mini.

Aanvragen via de website van ouderenbond ANBO

Via de website van ANBO kun je zelf iemand opgeven om een Google Nest Mini te ontvangen. De actie duurt tot en met 15 juni 2020 en er zijn 10.000 Google Nest Mini’s beschikbaar. Je kunt maximaal één exemplaar aanvragen voor een oudere in je omgeving. Je krijgt een promotiecode waarna je op de website van Google gratis een exemplaar kunt aanvragen. Tevens vind je op de website van ANBO een installatiegids hoe je de Nest Mini moet installeren.

Je kunt de gratis Google Nest Mini aanvragen via de website van ANBO.

  • Delen:

Reacties

  1. A
    13 mei, 2020 om 4:07

    Ik ben zelf 60 mag ik er ook een aan vragen

    • Mittemeijer
      14 mei, 2020 om 8:37

      Ik ging meteen op de site om er een aan te vragen maar is al niet meer in gebruik ik dacht ik kom misschien uit mijn isolement in deze nare tijd ik ben 91 jaar maar helaas

    • G.Schoonhoven
      14 mei, 2020 om 12:10

      De Google home werk echt fantastisch ik zou het graag oudere mensen
      Het advies geven on dat te doen de stopcontact met Wi-Fi haal je gewoon bij de action voor 8.00 euro

    • Wim
      05 juni, 2020 om 20:33

      ik heb de set ontvangen maar door een stommiteit van mijzelf is de verpakking weggegooid SAMEN met de voedingsadapter en snoer.
      Kan, uiteraard, tegen betaling een NIEUWE voedingsadapter krijgen.
      Dank voor Uw medewerking

  2. Koninckx
    13 mei, 2020 om 9:02

    Is deze Katie ook geldig in België

    • Heidie
      13 mei, 2020 om 21:21

      Credit kaart nodig . Dit maakt het voor vele onmogelijk te bestellen

    • Sally Mens
      14 mei, 2020 om 10:37

      Vertel er ook even het verhaal bij over dat Google al een paar maal betrapt is op het losjes omgaan met via hun apps en apparatuur verkregen privégegevens zoals gesprekken, surfgedrag, camerabeelden …

      • Jeffrey
        15 mei, 2020 om 16:05

        Net als de medewerkers van Apple die meeluisteren via Siri met de gesprekken die je voert.

  3. Chang
    13 mei, 2020 om 9:20

    En de hele dag je ouders laten bestoken met een nag dat ze YouTube premium moeten nemen a 10 Euro per maand.

    Lol

  4. Cavit Donmez
    13 mei, 2020 om 10:06

    Ik ben 68 jaar oud en ik heb in totaal 8 nest camera’s gekocht, kom ik ook in aanmerking voor een Google nest mini?

    • Rolf
      13 mei, 2020 om 17:52

      Iedere oudere komt in principe in aanmerking, al is het natuurlijk niet de bedoeling om nog een 9e Nest voor uzelf te bestellen. Het is juist de bedoeling om mensen hiermee laagdrempelig kennis te laten maken met de Nest Mini.

      • Jeffrey
        15 mei, 2020 om 17:02

        Cavit had het over Nest camera’s niet Nest speakers.

  5. Rolf
    13 mei, 2020 om 17:48

    De actie is voorlopig gesloten, aangezien er een te grote toeloop was waardoor alles vastliep op de website.

  6. Henk
    13 mei, 2020 om 22:58

    heel graag aub

  7. Peter
    14 mei, 2020 om 9:58

    Heel erg blij gemaakt met een wel heel erg dode mus. Aanvraag gedaan, maar site lag eruit. Vandaag gebeld en gehoord, dat je een creditcardnummer moet hebben. Ik heb geen creditcard en ik kan ook niet aan een nummer komen, want ik krijg als antwoord dat e.e.a. frauduleus kan zijn.

    Waarom niet via Ideal of Pay Pal??

    • Tristan
      14 mei, 2020 om 18:57

      Vraag een N26 prepaid creditcard aan, is volledig gratis. Geen BKR registratie.

  8. Ronald
    15 mei, 2020 om 7:07

    Helaas, er waren er 10.000 beschikbaar, en die zijn allemaal vergeven

    • Carlo
      15 mei, 2020 om 12:01

      Ik heb er vanmorgen 1 besteld, maar lees bij 13 mei dat deze actie gestopt is. Ontvangt de persoon hem nu wel of niet meer?

  9. A.Pas-van Reenen
    15 mei, 2020 om 12:45

    Een slechte aktie van ANBO. Toen ik gisteren de e-mail kreeg bleek dat de Google Nesten de dag er voor al uitverkocht waren. Dit is echt ouderen met een dooie mus blij maken en daar hebben we in deze tijd helemaal geen zin aan en zeker niet als je al 12 weken opgehokt zit. Jammer!